50 milionowa CEWE FOTOKSIĄŻKA
trafiła do Paryża

CEWE świętuje wyprodukowanie 50-milionowej CEWE FOTOKSIĄŻKI

Innowacja, która rozpoczęła się w 2005 roku, jest dziś ulubionym fotoproduktem europejczyków: CEWE FOTOKSIĄŻKA, która przekracza właśnie liczbę 50 milionów sprzedanych egzemplarzy. Stało się to pod koniec września 2017 roku, a jubileuszowym klientem został D.Maclere. Jego CEWE FOTOKSIĄŻKI pogratulował mu w Paryżu znany fotograf - Yann Arthus-Bertrand.

Emocje spotykają się z innowacyjnością

Na pierwszym miejscu wśród tematów CEWE FOTOKSIĄŻEK, znajdują się osobiste i emocjonalne wspomnienia klientów – w przypadku D. Maclere, klienta z 50-milionową CEWE FOTOKSIĄŻKĄ, była to jego podróż do Tanzanii.
„Jestem pewien, że fotografie w fotoksiążce będę przeglądał również za 20 lat, a byłbym zaskoczony, gdyby moi przyjaciele robili to samo na swoich dyskach twardych. Druk papierowy jest przecież bardziej sentymentalny" – tak D.Maclere wyjaśniał swoją miłość do CEWE FOTOKSIĄŻEK. Po powrocie z podróży D.Maclere uwielbia zagłębiać się w zdjęciach, które wykonał (np. podczas wypadu do Tanzanii zrobił ich około 3800). Trzeba było więc te fotografie posortować, co naszemu jubileuszowemu klientowi zajęło około tygodnia – zdjęcia retuszuje tylko w razie potrzeby.

Gratulacje od zarządu CEWE

„CEWE FOTOKSIĄŻKA szybko stała się okrętem flagowym i symbolicznym produktem marki CEWE. Marką, w którą stale inwestujemy w całej Europie“ – tak Patrick Berkhouwer, członek zarządu CEWE ds. zagranicy i ekspansji, podkreślał znaczenie CEWE FOTOKSIĄŻKI dla przedsiębiorstwa. CEWE FOTOKSIĄŻKA to dziś najczęściej kupowany produktu tego typu w Europie, a stale się rozwija. Mówimy o nowych formatach i rodzajach papier, integracji filmów wideo oraz uszlachetnieniach okładki specjalnymi, efektownymi lakierami. Od ostatniego roku CEWE FOTOKSIĄŻKA jest produkowana całkowicie neutralnie dla klimatu (więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ).

Dlatego też, gościem honorowym uroczystego wręczenia CEWE FOTOKSIĄŻKI był Yann Arthus-Bertrand - fotograf i ekolog, który łączy radość fotografowania i ekologiczne zaangażowanie. To właśnie on wręczył CEWE FOTOKSIĄŻKĘ naszemu klientowi – D.Maclere.

Europejski sukces produktowy

Przekazanie tej 50-milionowej CEWE FOTOKSIĄŻKI w Paryżu pokazuje, że CEWE z siedzibą w Oldenburgu jest aktywne nie tylko w Niemczech, ale w ciągu swojej historii rozwinęło się do wiodącego w Europie serwisu fotograficznego. CEWE zatrudnia obecnie 3 500 tysiącami pracowników w 24 krajach, a istotną rolę w strategii odgrywa intensywna współpraca z partnerami handlowymi w poszczególnych rejonach Europy. To wieloletnie, stabilne partnerstwo np. we Francji, pomiędzy CEWE i francuskim FNAC lub w Polsce, pomiędzy w CEWE, a FOTOJOKER. Wywiad z D.Maclere, klientem CEWE, który stworzył CEWE FOTOKSIĄŻKĘ numer 50 000 000, znajdziesz TUTAJ, na blogu FOTOJOKER.